Opublikowano:
26.01.2023
Awaria - co dalej?
Jeśli wystąpi usterka w kotle albo innym urządzeniu naszej produkcji, ważne jest aby jak najszybciej zgłosić ją naszemu serwisowi, aby umożliwić szybkie i skuteczne usunięcie problemu.
Zgłoszenie usterki powinno zawierać następujące informacje:
- Podstawowe dane kontaktowe: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres, numer telefonu i adres e-mail.
- Informacje o urządzeniu: model, numer seryjny, data instalacji, informacje dotyczące używanego paliwa (w przypadku kotłów) oraz nazwę sterownika (jeśli jest wykonane przez naszą firmę)
- Opis usterki: szczegółowy opis tego, co się dzieje, kiedy występuje usterka, oraz jakie objawy towarzyszą.
- Zdjęcia lub filmy: jeśli to możliwe, należy dołączyć do zgłoszenia zdjęcia lub filmy przedstawiające usterkę, co pozwoli na lepsze zrozumienie problemu przez serwisanta.
- Informacje dotyczące historii eksploatacji: jeśli kocioł był już naprawiany wcześniej lub były jakiekolwiek inne problemy z jego działaniem, należy poinformować o tym w zgłoszeniu.
Zgłoszenie usterki powinno być jak najdokładniejsze, aby umożliwić serwisantowi szybką diagnozę i skuteczne rozwiązanie problemu. Dokładnie opisana usterka pozwala na uniknięcie powtórzenia się problemu i skrócenie czasu potrzebnego na naprawę.
Warto także pamiętać, że typowe usterki, które klient może usunąć samodzielnie są opisane w dokumentacji technicznej dostarczanej wraz z urządzeniem.
Aktualności
Skontaktuj się w sprawie bezpłatnej konsultacji. Przejdź do formularza kontaktowego